tisdag 24 november 2009

efter skolan igår åkte jag, louise och lena in för att springa i second hand affärer. alla var väldigt trött så det blev inte så mycket shopping. när vi sprang in på weekday så fick jag sovsällskap och ett recept. inhandlade ingredienser för att kunna göra egen spenatsoppa. när den var klar mötte jag upp olle för att gå till affären och handla mjölk och choklad till mamma, och i affären hittade jag Harry Potter & Halvblodsprinsen på dvd, visste inte att den hade släppts så jag blev mitt lyckligare och köpte den. sen kollade jag och olle på twilight och åt mat, sedan chips och glass. jag som var sjukt trött somnade tidigt. och vaknade sent. missade skolan. men men, kollade vidare på harry potter och sen lite skins. om 2 och en halv timme ska jag jobba.



Följ min blogg med bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar