tisdag 10 november 2009

igår kom olle hit efter jobbet, skulle kunna skriva "som vanligt" för just nu känns det som att han bor här. vi kollade på en läskig film, den där...hm, paranormal activity. den var helt galet läskig. både jag och olle var helt livrädda, fast tror nästan olle var mer rädd än vad jag var. när vi ungefär mitt i filmen hade pausat för att andas lite så hoppar min ena katt morrissey upp i sängen och olle blir livrädd och skriker till (som en tjej) och han måste mitt i allt påpeka att han faktiskt bara skrek så för att han är hes. "jag skriker inte så annars, det är bara för att jag är hes.". sen behövde jag gå på toa, men jag vågade inte riktigt så jag satt i sängen och samlade mig för att våga, så frågar olle "kan jag följa med dig in på toa eller tycker du sådant är jobbigt?" så olle följde med mig in när jag skulle kissa för att han var så rädd. ha ha. skrattar högt för mig själv varje gång jag tänker på detta. tog ju svinvaccinet igår, till en början mådde jag bra och kände inte av något alls. men sen på natten började jag få ont i armen och febern smög sig sakta på. imorse när jag och olle vaknade vid 6 så ville jag dö, mådde så dåligt att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. stannade hemma från skolan. sovit & kollat på family guy mest hela dagen. skönt. nu mår jag bättre. knappt någon feber kvar.

1 kommentar: