fredag 22 januari 2010

har kommit på en sak jag ska fördriva min vita vecka med, om jag nu lyckas hålla den. jag ska rensa ur mitt rum. och denna gången påriktigt, jag är sämst på att slänga saker, men nu ska jag verkligen verkligen försöka. funderar på att måla om min bokhylla också, den har just nu en ful grön färg. jag har så mycket prylar att jag börjar få panik. man borde bara äga ett fåtal saker, sådant som man verkligen äger för att man älskar dem precis för vad det är och inte något halvdant för att det är helt okej. nu tror jag att jag mest kommer svamla om jag skriver mer så meningen med detta inlägg vad väl att jag ville säga att jag ska försöka rensa ur mitt rum och spara det mest nödvändiga jag äger och skänka bort resten.


Följ min blogg med bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar