tisdag 12 januari 2010






jag har en vän som heter filippa.
hon är bra. hon är rolig. hon är snäll. hon har rött hår. hon skrattar väldigt gulligt. hon är mysig. hon är snygg. hon är söt. hon är FAB! jag gillar min vän filippa, hon är inte speciellt tjejig, jag gillar det, för det är inte jag heller. det är bra. vi gillar att vara sunkiga. en gång hade filippa ett linne på sig jättelänge. cool. jag gillar det. veckan innan jul bodde jag i mitt favoritlinne, jag menar verkligen bodde. det är lite äckligt. men jag gillar det, och jag gillar filippa massa. hon är en väldigt fin vän och jag är glad att hon är min vän. (nu blev detta inlägg lite larvigt och väldigt cheesy, men men!)

"det är fint att ha någon att vara äcklig med!"



Följ min blogg med bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar