tisdag 5 januari 2010

När man har tråkigt gör man sådant här...



Namn: Lee-Toni Graneri Bylund
Kallas för: Lee
Stjärntecken: Tvilling
Höger eller vänsterhänt: Högerhänt
Piercingar: Töjningar, ett extra hål i höger öra & septum.
Tatueringar: En pinupa, 3 cherry blossom med döskallar i & ett döskallebrudpar om 2 veckor. och fler ska det bli.
Längd: Kort, någonstans runt 1.65 om jag har tur.
Skostorlek: 36-37
Hårfärg: Brunett
Fräknar: No.
Motto: Har nog inget, men lev dag för dag så löser sig resten.
Kär? I guess!
Önskar du att du bodde någon annanstans? Det skulle väl vara närmare/i stan.
Tycker du att du är attraktiv? Alla har väl sina dagar.
Dricker du? Oh ja.
Röker du? Skulle jag inte vilja kalla det. Mest på fest.
Vilket schampo använder du? No idea.
Vilken parfym använder du? Ingen just nu, senast Ralph Laurens Romance
Vad är du rädd för? Prata inför större grupper.
Gillar du att tvätta? Kan vara rätt trevligt ibland.
Gillar du berg- och dalbanor? Är väl det enda jag kan åka på tivolin, blir så åksjuk av allt annat.

Senaste…
Filmen du hyrde? Lesbian Vampire Slayer
Filmen du köpte? Star Wars-filmerna från 70talet.
Låten du hörde: Empire State Of Mind - Jay-Z
Låten du laddade ner? Minns inte, länge sen. Använder Spotify.
Personen du ringde? Lena
Personen som ringde dig? Mamma
TV-program du såg? Sex & The City.
Person du tänkte på?

Favorit…
Låt: Kommer inte på EN, vill skriva fler.
Sak att göra: Dricka öl med vänner.
Sport: Dansa?
Dryck: Är det hemskt att svara Öl här?
Kläder: Tokiga tights och stora tröjor/linnen/skjortor.
Film: Amelie från Montmartre
Bil: En röd original bubbla.
Serie: Twin Peaks

Har du någonsin…
Gråtit över en pojke? Nä men en man...eller en pojke också föresten.
Gråtit över en flicka? Nja
Ljugit för någon? Ja, mamma när jag var yngre, men annars är jag nog väldigt ärlig.
Varit i slagsmål? Inte vad jag kan minnas.
Blivit arresterad? Nej
Träffat någon från internet IRL? Ja.

Antal…
Gånger du varit kär? På riktigt måste jag nog vara hemsk och säga en.
Gånger ditt hjärta brustit? 3, kanske.
Hjärtan brustna på grund av dig? Tror jag inte.
Tjejer du kysst? Några stycken.
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Några, till & från.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Tror aldrig det har hänt.

Senaste…
Boken du läste? Harry Potter & Phoenixorden.
Personen du fick e-mail av? Joel som ska tatuera mig.
Personen du fick brev av? Steffi, från Paris.
Personen du fick sms av? Jussi
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Julafton.
Saken du köpte? McBean & öl.
Vad har du gjort idag? Ätit mysig middag med Liza.
Brukar du svära mycket? Inget jag tänker på...
När stiger du upp på morgonen? Beror på vad jag ska göra, igår vaknade jag 17.30. illa.
Vad har du på dig? Tights, stort linne & stor skjorta.
Vad ska du göra ikväll? Se på sex & the city och hänga med Liza och Lena.
Vad är du allergisk mot? Inget.
Var har du ont? Ingenstans.
Använder du hårspray? Ja.
Kan du stå på händer? Ja.
Håkan Hellström eller The Ark? Jadu, Håkan.
Salt eller socker? Salt.
Gillar du ketchup? Ja.
Är du glad nu? Vem är inte glad i trevligt sällskap.
Var du glad igår? Ja, trevligt sällskap med öl på Wollmars kan inte göra en ledsen.
Vad dansar du till? Musik
Stockholm är… ? Snabbt, supersnabbt!
Göteborg är… ? Långsamt, superlångsamt.
Kan du sjunga? Alla kan sjunga.
Spaghetti eller makaroner? stuvademakaroner.
Land du vill besöka? Storbritannien, Frankrike, Tyskland, Kina & Indien.


Följ min blogg med bloglovin

1 kommentar: