torsdag 4 februari 2010


(hittade en pälsmössa, tack du klumpiga människa!)

igår hade vi tacosmiddag. det var trevligt, 10 pers runt ett hyfsat litet köksbord. men finns det hjärterum finns det stjärterum. maten var god. jag rapade tacos hela natten sen.

vid 17 tiden mötte jag malwina för att handla lite inför middagen. sen lagade vi maten under mycket fniss och gukkande med en ovanligt böjd gaffel. sen kom gästerna och vi åt och åt. sedan begav jag och klara oss till Högkvarteret och delade på en öl och fick idéer om en roadtrip till en festival i tyskland. sedan åkte vi till berns där ölen flödade, krille var där, vi dansade och dansade. sedan hittade jag och klara ett litet rum där de spelade ännu bättre musik, där befann vi oss i några timmar tills vi tog en sista minuten till spy bar. på vägen mötte vi upp clara. dans natten lång med många fina komplimanger från mystiska mörka män.

- Do you often hear that you look amazingly cute?
- No, somtimes maybe...
- Ouh, I would tell you everyday.

fint.

vägen hem var inte så rolig. fick vänta sammanlagt en timme pga förseningar och idioti från SLs sida. väl hemma åt jag några knäckemackor och kröp ner i sängen brevid en katt som vill gosa. idag blir det städning av rum då mamma betalar min biljett till västerås, fram och tillbaka, om jag gör det. precis, i helgen jobbar jag inte, jag packar väskan och beger mig till västerås. där har jag inte varit på 8 månader, konstigt. men det ska bli trevligt. jag och lucas ska kolla på zombiemörsch och jag tror jag ska äta KEBAB. syndar.

p.s Devendra Banhart är bra. lyssna! http://open.spotify.com/artist/1YZEoYFXx4AxVv13OiOPvZ



Följ min blogg med bloglovin

1 kommentar:

  1. du kommer spy kvinna! lär du dig inte av dina misstag!?!??!??!?!?

    SvaraRadera