lördag 20 februari 2010


(klaras bild. malwina & jag på baba förra veckan tror jag.)

nu kan 4 utekvällar bockas av. 1 återstår. vad tänker jag med? jag har börjat hosta igen. känns som jag varit upp och ned, in och ut - överallt.

vad har jag gjort? jo, i tisdag var jag och klara på debaser, åt god middag innan. på natten fastnade vi i årstadal med sprit, missade viktiga saker dagen därpå. dog. hade middag med malwina, sen åkte vi och mötte upp julius för att kolla lite kortfilmer på cinemat, lena kom dit. sen gick jag och lena hem till en sötsjuk klara som hade kvar en flaska av törley sedan dagen därpå. den försvann. vi försvann till baba, slapp stå i kö. fick massa gratis öl och shots. tobias var där åkte till spy bar med klara. lena åkte till anton och låg. torsdagen låg jag hemma i sängen mest hela dagen, sen bestämde clara med c sig för att gå med mig på hästpojken, fick stå i kö, det var kallt. men spelningen var kanoners. vi GICK till spy bar, jag dog. vi var på spy bar i kanske 15 min innan vi hoppar in i en taxi och åker till malmen för ett gäng galna män med några stycken hotellrum. nazihotellt var ganska lätt att komma in på denna gång. var en väldigt trevlig kväll/natt. clara tog taxi hem medans jag somnade i en säng. morgonen var rolig, sedan lämnade jag det roliga och GICK ännu en gång i det kalla vädret med alldeles för lite kläder, från medborgarplatsen till östermalmstorg för att tunnelbanan hem inte fungerade. sedan jobbade jag tills jag dog. efter döden åkte jag till hotell kung carl någontingnågonting där några vänner hade klubb. trevligt, men jag var trött. sprang över till spy bar och dog i ett hörn, frågan är hur många gånger man kan dö innan man dör påriktigt. åt cheeseburgare, det var jävligt gott. tänker äta det idag igen. jag är en riktigt dålig vegitarian, men men. idag ska jag jobba, sedan ska jag till kolingsborg och dö under ett djbås tror jag. under loppet av 24 timmar har jag fått 2 stycken nya tröjor, snygga och bekväma är dem också. tack m&o och tack luca. nu ska jag äta mat, jag älskar mat. sen ska jag duscha och kanske städa lite på mitt rum.

Kolla! en film på mig och klara när vi sjunger kom igen lena.




Följ min blogg med bloglovin

1 kommentar: