onsdag 10 februari 2010



tänkte skriva ett litet go'natt-inlägg. för jag mår bra. och ville skriva av mig lite.

jag hade en supertrevlig helg, det var bra. jag kan vara vän med en person jag inte kunnat vara vän med innan, det är bra. jag har en vän som heter lena, hon är bra, kanske bäst. jag har hittat EN snäll sådan där mansvalp, eller rättare sagt så hittade han mig. han heter något på J, men lena brukar kalla honom för rolle. det är också bra. sådana där mansvalpar brukar inte vara speciellt snälla faktiskt. en annan sak som är bra är att de senaste veckorna har jag ätit middag med malwina en gång i veckan, och gått ut varje onsdag med klara, och det känns nästan snart som en tradition för vi ska göra det imorgon igen. och det är också bra.


Följ min blogg med bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar