tisdag 16 mars 2010




jag myser med min katt morrissey & läser tillsammans är man mindre ensam. tänkte att jag behövde läsa den boken just nu. drömma mig bort lite. vill ha ett meningsfullt liv. och det där lät ju sjukt deprimerande, men jag menade mer att ett liv som går ut på att gå ut, och sedan mest ligga hemma i sängen inte är ett roligt liv. varför går jag ut? har knappt roligt längre, det är endast kul för att man är med människor man har kul med. men jag har roligt med dem när jag inte är ute också. vill ha ett värt jobb, jag vill flytta hemifrån, jag vill...mycket. skulle kunna se mig själv jobba 8-17, sedan gå hem laga god middag äta det antingen framför en bra serie på tvn eller med fint sällskap. sedan om jag har tur kommer en karl hem och kramar mig och sover sked med mig. sen börjar jag jobba igen. är det mycket begärt? just nu känns ett sådant liv som kanske kan verka lite tråkigt mer värt än mitt 24/7 party life. var detta ett patetiskt inlägg. aja, i sådana fall är jag en patetisk människa. thats life.

1 kommentar: