lördag 13 mars 2010

jag städar lite, för jag har tråkigt.
jag lyssnar på musik, för jag har tråkigt.
jag vill gå ut, för jag har tråkigt.

orkar jag gå ut? jag är lite trött.
ska jag måla istället? jag är förkyld.


sedan igår kväll så är jag konstant nervös för jag skickat mitt cv till beyond retro. jag vill verkligen verkligen verkligen jobba där, jag skulle nog vara lyckligaste människan på jorden om jag fick jobba där. hoppas dom gillade mitt cv. kom igen gillare. någon dag ska jag också gå in och presentera mig för sofia som jobbar på beyond retro på drottninggatan. josefine sa att jag skulle gå dit när jag hade en bra dag, om det är massa sol nästa vecka så tror jag alla dagar funkar som en bra dag. jag behöver en kopp kaffe och en bra dag. nu ska jag nog måla och sedan sova för nu gör min mage ont.



Följ min blogg med bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar