tisdag 16 mars 2010

satt nyss och pratade lite med molly på facebookchatten. så slog det mig att alla kommer snart fly stockholm. alla kommer försvinna ut i världen, göra sitt. då kom paniken i mig att jag vet inte alls vad jag vill göra, vad vill jag göra? vad bör jag göra? ringde tobias i göteborg, fick en impuls att kanske flytta en kortis till göteborg. plugga lite, plugga något random. kanske komvux eftersom mina betyg inte är dom bästa. när jag var mindre var jag jämt i göteborg, drömde om att flytta dit, hatade stockholm. sen började jag gilla stockholm och jag glömde bort göteborg. var nyss där och hälsade på, då slog det mig hur fint göteborg är och att jag faktiskt saknar det lite. kunde kanske vara bra för mig att åka dit och bara vara där ett halv år eller kanske ett år så får man se sen, ha något att göra. miljöombyte. tror jag behöver det. behöver hålla mig sysselsatt i höst, annars kommer jag gå under. ska kolla upp lite grejer. får se vad som händer. vill åka till indien också. åka hit, åka dit, åka lite längre bort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar