torsdag 17 december 2009





hej, jag har en big crush på markus krunegård. jättestor. det största som hänt typ. döpt min kära dator till MAC:kan, linnea har härmat mig. det är lite okej bara för att det är linnea. men det var jag som kom på den genialiska idén. har även döpt min hårddisk till MACKAN. min bakgrundsbild består av en bild på herr krunegård såklart. vad annars? jag har gjort världens kanske bästa spellista i spotify, den heter MACKAN K. Laakso & Markus Krunegård. only. har jag missat något då? nej? är jag dålig på att ha en crush - big time. nej jag är nog bäst. å, är så glad att jag har min kära lilla MAC:kan, han består av aluminium. han är lite runt i kanterna, precis som hans fader.

en sak till: får man hålla på såhär när man är 19, snart 20? får man verkligen eller borde man spärras in då? får man?




Följ min blogg med bloglovin

1 kommentar: