torsdag 24 december 2009





såhär har jag sett ut på självaste julfton. lila peruk och basker. ritade även dit en mustasch under julklappsutdelningen då jag agerade fransk transvestit eftersom tomten inte dök upp. att man inte ens kan lita på den karln.

GOD JUL!
idag är det ju julafton, inte varit så hemsk. haft rätt trevligt faktiskt och dagen har gått fort.
jag har fått 4000 kr, lite tidningar, en bok & lite choklad. nu ska jag boka tatueringstid, köpa ett nytt objektiv till min kamera och försöka ha råd med något i klädväg också, OCH självklart lägga undan lite till min australien"flytt" nästa höst, och nu kom jag på att jag ska köpa emmabodabiljett också. första gången på länge mitt konto har så mycket pengar, wow, tror jag har typ 6000 kr. if i was a richgirl.




Följ min blogg med bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar