torsdag 10 december 2009

jag städar mitt rum. det går inte fort, men det går sakta framåt, jag är förkyld så jag får skylla på att det är förkylningen som drar ner tempot. har 2 missade samtal från olle's jobb, så ringde jag upp och så var det philip som svarade men ingen olle i närheten, hatar när man ringer om varandra. speciellt nu när olles mobil är död och man kan bara nå honom när han är på jobbet. 8 dagar kvar till lov. bra. behöver verkligen lov, även fast jag är dålig på att gå till skolan och jag har rätt mycket ledig tid, men vill ha lov på riktigt.

snart är det jul också, borde man skriva en önskelista? gör man sådant i min ålder? inte för att jag är speciellt gammal.

ÖNSKELISTA
snälla tomten, kan jag be att få...
...en egen lägenhet
...sommar
...pengar till tatueringar
...pengar till ett nytt objektiv
...fina filmer
...böcker
...en kyss

2 veckor kvar till jul. jag gillar inte julen i min familj, min familj är konstig.


Följ min blogg med bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar