torsdag 31 december 2009




















(lite bilder från juni och framåt, har nästan inga bilder från detta år då både min dator och kamera gick sönder någon gågn i början på året)

2009


Januari
Jag hängde mycket med Isak, Moa, Linnea o C/o
Träffade Herr. B
Jag och Clara gick ut massa

Februari
Hängde väldigt mycket i Västerås
Josefin och jag var och hälsade på i Danmark
Fick gästlista för Håkan på Vega i Köpenhamn, och kollade på Håkan
Gick inte så mycket alls i skolan
Herr. B var söt och bra

Mars
Herr. W fylleringde mig, för gamla tiders skull.
Jag hängde ännu mer i Västerås.
Herr. B var konstig - jag var mest ledsen och förvirrad
Jag piercade septum

April
Gjorde inte så mycket annat än hängde i Västerås
Var på trevlig påskmiddag hos Matilda
Umgicks massa med Damla

Maj
Någon gång kring denna tid blev jag och Lena väldigt bra vänner
Josefin fyllde år
Började jobba på Resturang

Juni
Får en MAC
Alla mina vänner tog studenten
Jag fyllde år
Har kalasfest i min lilla lägenhet
Josefin tog studenten
Herr. B valde att bestiga min vän, jag var ledsen och arg
Gick på Morrissey på Hovet med Josefin
Träffar Herr. S

Juli
Det var sommarlov
Herr. S hälsade på
Åkte på Emmaboda
Herr. B gjorde bort sig igen - jag var ledsen och arg

Augusti
Skolan började igen
Lena bytte klass, vi blev klasskompisar och var duktiga i skolan ett tag.
Hänger massa med min älskade AdamP93

September
Jobbar mest hela tiden
Skolan kom i kläm
Hänger massa med Hannah

Oktober
Jobbar mest hela tiden
Olle är hos mig mest hela tiden
Hänger massa med Hannah

November
Jobbar mest hela tiden
Blir kompis med Filippa
Olle är hos mig mest hela tiden
Tar ut min tandställning
Träffar Kissie

December
Olle är hos mig mest hela tiden
Är ute ganska mycket igen
Skolan går åt helvete
Herr. B börjar suddas ut ur mina tankar
Bestämmer mig för att flytta till pappa i Australien nästa höst i minst 6 månader
Firar nyår hos Mattias
Bokar tatueringstid med Lena för min 3e tatuering


Följ min blogg med bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar